tisdag 25 oktober 2011

Slår ihop bloggar

Personlig blogg med mina kåserier... numer importerade i denna blogg.
Jag har tidigare skiljt på mina egna kåserier som har samlats under www.jonasgavelin.blogspot.com under namnet Jonas Gavelin - Mitt fiske. Nu har jag av administrativa skäl slagit samman bloggarna under denna sida. Artiklarna finns insorterade under de datum de ursprungligen skrevs.

Extrakul att jag uppmärksammats på www.ghettofishing.se för artikeln B3-fiske och Kickers som jag skrev 2009. Skönt att rapporteringen från Strömmen sker på ett bra, kul och informativt sätt nu  - Hatten av!

Ett tips: använt Etiketter längst ned i högra kolumnen för att hitta ämnen som kan vara intressanta.

Jonas Gavelin
Citera mig gärna men ange källa.

2 kommentarer:

Bijoux UF sa...

Hej! Kolla gärna in vår blogg där vi tillverkar och säljer smycken!

http://www.bijouxuf.blogspot.com

:-)

Anonym sa...

så najsig old school artikel, kul läsning!

Tjom