fredag 14 oktober 2011

Fick spö när jag var sju...

... ja så började karriären en gång i tiden.
Fick spö idag med, av en kollega, på en fredag och det gör helgkänslan än mer närvarande. Mitt nya Orvis Hydros ska invigas på morgondagens besök i Örsundaån/Vilstena. Vädret blir vackert och fisket alldeles grymt!

Orvis Hydros bygger på sensationen Orvis Helios som sägs vara marknadens lättaste spö. Detta fast med enklare komponenter och tydligen dras det ur sortimentet på grund av att det är alldeles för bra och konkurrerar med det dyrare Helios. I morgon ska jag prova det ordentligt!

3 kommentarer:

Mats sa...

Grattis till inköpet!(lite avis...)
Vi snackade ju en hel del du och jag om Orvis Frequent Flyer spön. Nu har jag testat både 6an och 8an och är riktigt, riktigt nöjd. Så många delar och ändå så bra! :-)
Dom kan sin sak! Hoppas Hydros faller dig i smaken.

Skitfiske,
Mats

Jonas sa...

Orvis Hydros -> 77 gram ren lycka! :-)

Ja Orvis FT är grymma, den sexan kastar och drillar bra.

Dags för ett pass snart, vet att det ligger på mig.

Mats sa...

Mjaa... inte vet jag vem det ligger på. Min kalender är inte så snäll den heller ;-)
Skulle faktiskt ut en sväng i morrn, men det smög sig det med... :-(
Ha en goo helg!
Mats